maandag 23 februari 2009

Ding 6 Flickr

Het was moeilijk een foto te kiezen op flickr, want er zijn zoveel mooie en interessante. Ik heb foto's bekeken die de laatste 7 dagen zijn toegevoegd via http://www.flickr.com/explore/interesting/7days/ en er een paar uitgekozen.
Ik gebruik flickr vaak als ik afbeeldingen zoek voor kiezenvoorjeugd en ook voor de leesmug. Vroeger keek ik altijd bij google-afbeeldingen, maar flickr heeft veel mooiere foto's, dus ik gebruik google alleen nog als ik bij flickr niets kan vinden.

Ik vond er ook nog een over boeken....

1 opmerking:

  1. Kijk je dan ook of de maker jou toestaat de foto te gebruiken? Flickr geeft fotografen de gelegenheid hun werken te beschermen met Creative Commons-licenties. Een flexibel alternatief voor copyright. Een belangrijke ontwikkeling ook voor bibliotheken en goed om je in te verdiepen.

    BeantwoordenVerwijderen