maandag 13 april 2009

Ding 16 Youtube

Youtube gebruik ik al jaren. Je kunt er alles vinden, van muziek tot filmtrailers en zelfs een instruktie voor het haken van eierwarmers....
Dat zijn nou niet direct bibliotheekzaken, hoewel ik ooit een heel leuk filmpje gezien heb over Dewey, the library cat (is wel wat voor Dancecat!):

De laatste tijd merk ik dat het ook heel handig is om bepaalde koorstukken te zoeken waarvan geen opnames of midifiles te vinden zijn.
(En dan weet ik nu ook - na even zoeken - hoe je zo'n filmpje in je blog moet plakken!)

2 opmerkingen:

  1. Dat plakken is zeker gelukt. Kijk eens hoe bibliotheek Waterweg deze filmpjes gebruikt. Iets voor jullie?

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ja! Leuk!! Ik zal onze webmaster Steef dit laten zien. Hij heeft ook wel eens podcasts gemaakt. Dit is net wat voor hem.

    BeantwoordenVerwijderen