zondag 19 april 2009

Ding 17: een 2.0 website naar keuze

Veel Engelstalige sites, ik heb diverse lijstjes doorgebladerd. De meeste sites kende ik niet, maar ook een aantal wel - dat geeft de burger moed! Facebook, Youtube, Delicious en Netvibes natuurlijk. Maar ook Picnik, een site die ik wel eens gebruik om foto's te editen. Linkedin kwam ook langs en daar heb ik me maar eens aangemeld. Ik had er al wat vrienden en bekenden over gehoord en ik kan er werkgerelateerde vragen stellen zag ik.
Ook boeiend was http://www.galaxiki.org/ waar je je eigen heelal kunt ontwerpen en een ster naar jezelf kunt vernoemen! Maar ik heb me ingehouden en verder gezocht. 
Eigenlijk wilde ik een Nederlandse site. Alleen, hoe vind je die? Is dit er een: (www.habbo.nl)?Het lijkt mij wel. Ik ken dit spel (een soort Sims community) van mijn  neefje die er zelfs DJ is; handig toch he? Neefjes en nichtjes! Ik ben ook ooit "binnen geweest", maar ben mijn naam en wachtwoord al lang weer vergeten....
O, en wat denken jullie hiervan, gevonden op de site van H&M Nederland:  http://www.hm.com/nl/fashion/dressingroom__dressingroom.nhtml 
Een paskamer waar je je eigen hoofd kunt toevoegen aan het model en ook je eigen maat!

2 opmerkingen:

  1. Personaliseren daar draait het om. En dat kan volop op de H&M site. Maar wat interactie betreft in de vorm van reacties toevoegen, rss etc. vind ik dat niet zo terug. Ik twijfel nog, maar vind het wel een leuke site.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. En ik mag je verrassen met een nieuw Ding 17. Over Twitter ;-) Komt alleen op jullie site als Ding 17 en op de algemene 23dingensite als Ding 12. Daar waren jullie als voorbij, dus dit is de tussenoplossing.

    BeantwoordenVerwijderen